S piškotki izboljšujemo vašo uporabniško izkušnjo. Z uporabo naših storitev se strinjate z uporabo piškotkov. V redu Piškotki, ki jih uporabljamo Kaj so piškotki?
 
slika

Več kot 50 svetovno priznanih blagovnih znamk.

Kolekcija Armani Jeans, ki je v letu 2006 praznovala 25-letnico obstoja, izraža vizijo svojega oblikovalca Giorgia Armanija o mladostnem, neodvisnem, sproščenem življenjskem stilu z dobrim občutkom za modne smernice. Kreacije te kolekcije se z raznimi potiski ter pestrimi barvami močno razlikujejo od drugih Armanijevih linij, katerih vodilo je preprostost. Armani Jeans je linija avtentičnega in prepoznavnega videza, ki združuje daljne kulture in različne svetove. Usnje, pletenine in hlače so udobni in obdelani s posebnimi tehnikami. Barvna lestvica džinsa variira od temno modre pa vse do svetlo sive. Armani Jeans je prava kolekcija džinsa s pravim džinsom v ravnotežju med drznostjo in stilom, ugodjem in uporabnostjo. Poigrava se s kontrasti športnosti, senzualnostjo, ironijo in striktnostjo.

Kultna ameriška znamka Brooks, ki je svoj prvi čevelj izdelala že leta 1914, vedno prepriča z novo tehnološko inovacijo, ki služi tekaču. Cilj Brooksa je bil vedno predstaviti tek kot doživetje in zabavo. Strokovnjaki iz področja športne medicine, industrije in z vrhunskimi športniki razvijajo in ponujajo obutev, ki ustreza vsem tekaškim profilom. S patenti kot so HydroFlow, Diagonal Rollbar (DRB), MoGo in DNA blaženje, že desetletja narekujejo inovacijski tempo v razvoju vrhunskih tekaških copat.

Prvotni namen ustvarjalcev CROCS je bil ustvariti obutev za čolnarjenje z nedrsečim podplatom, ki ne pušča sledi. Leta 2003 so ga ljudje sprejeli za večnamensko obuvalo in sedaj ga poznajo ljudje po vsem svetu.

Misija blagovne znamke Dainese je zaščititi aktivne ljudi od prsta do glave. Leta 1972 se je začela prva proizvodnja motoristične zaščite, danes pa proizvajajo poleg motoristične zaščite tudi zaščito za vse dinamične športe ( kolesarjenje, smučanje). 

Skupina ENERVIT je medicinsko neodvisna organizacija za športne raziskave, ki se ukvarja z razvojem raziskovalnih dejavnosti v pomoč vrhunskim športnikom in posreduje nova znanja o športni prehrani. Enako kot profesionalci, so tudi milijoni ljubiteljev športa izbrali ENERVIT zaradi njegove kakovosti in zanesljivosti.

Fracomina je nova italijanska modna hiša, ki se je že zelo hitro svetovno uveljavila. Poslanstvo Fracomininih oblikovalcev je zelo preprosto: za vas želijo ustvarjati oblačila, v katera se boste zaljubili na prvi pogled in jih ljubili za vedno. Kljub svetovnim smernicam množične proizvodnje ostaja zvesta kakovostnemu italijanskemu ročnemu delu. Za blagovno znamko Fracomina so uporabljeni najboljši materiali, ki jih je mogoče dobiti na svetovnem trgu. Njihov stil je seksi in eleganten, primeren za vsako priložnost. Kolekcije so krojene tako, da zagotavljajo visoko stopnjo nosljivosti. Vsak kos oblačil je ročno izdelan in unikaten, niti dva nista enaka. Fracominini proizvodi so res nekaj posebnega, saj so prava umetnost.

 

ICE ICEBERG predstavlja mladostno in cenovno dostopnejšo, tako imenovano drugo modno linijo blagovne znamke ICEBERG. Njene korenine segajo v leto 1974, v tedanjem modnem svetu so kolekcije precej izstopale, saj so bili prvi, ki so predstavili tudi modna športna oblačila. ICE ICEBERG, ki je v eno združil liniji ICE B in ICE J, predstavlja modo, ki jo oblikujejo svet, umetnost, kultura, razkošje, zabava. Predstavlja elegantno, prefinjeno, ironično in seksi modo. ICE ICEBERG je kolekcija z globokim poetičnim jezikom mode in čutnosti ter je namenjena zahtevnejšemu posamezniku, ki želi ustvariti svojo identiteto ter ljubi stilistično drznost in prefinjeno estetiko. Starostna struktura kupcev se giblje med 20. in 45. letom.

Jack&Jones, blagovna znamka uspešnega danskega podjetja Bestseller, predstavlja urbano modo za uporniške, svobodomiselne in provokativne tipe. Znamka, ki ponuja širok spekter modnih izdelkov za moške med 18. in 30. letom. Prevladuje kakovosten džins, ki ne pozna starostnih meja in je v kombinaciji z modnimi kroji namenjen široki ciljni skupini, kar potrjuje 398 trgovin v 17 državah sveta. Jack&Jones je med Evropejci največkrat izgovorjena blagovna znamka proizvodov iz džinsa. Poganjala jo je ambicija po zalaganju širokega občinstva z originalnim in kakovostnim džinsom. In uspelo jim je! Zdaj lahko džins Jack&Jones opazimo po vseh evropskih ulicah. V Jack&Jonesu si želijo imeti svoje najbolj prodajane kose vedno v zalogi ter ob pravem času na pravem mestu – za zadovoljitev vseh vaših potreb.

Podjetje v lasti bivšega tekmovalnega smučarja Lasse Kjusa. Podjetje je bilo ustanovljeno leta 2000 in prvič predstavljeno javnosti na sejmu ISPO in je že takoj v začetku poželo velik uspeh. Izdelujejo smučarska oblačila, ki zadovoljijo še tako zahtevnega smučarja ali smučarko. Izbira materialov in krojev je vrhunska in ničesar ne prepuščajo naklučju. Oblačila se uvrščajo v sam vrh tako po ceni kot tudi kvaliteti.

Marx ponuja udobna oblačila preverjenih krojev, izdelanih iz kakovostnega materiala. Nagovarja porabnike, ki iščejo sodobno oblačilo, s katerim si lahko ustvarijo svoj slog oblačenja, neobremenjen z modnimi zapovedmi.

Punca, ki se oblači v oblačila Only, je kul, uporniška in bolj provokativna od vrstnic! Nosi trende, casual oblačila, čevlje in modne dodatke po zadnjih zapovedih. Dekle Only rada hodi po robu! Kjer koli se pojavi in kar koli počne, je njen videz vedno edinstven. Only je modna znamka, ki spada v Bestsellerjevo družino, ki je s svojimi 1600 trgovinami prisotna po vsem svetu.

 

  • SAVOY

Tecnica je eden vodilnih svetovnih proizvajalcev smučarskih čevljev, ki se je začela v kraju Montebelluna leta 1960 s proizvodnjo delovnih škornjev. Prvi mednarodni uspeh se prične s proizvodnjo MOON BOOT leta 1970. Prav tako je v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja Tecnica naredila prvi smučarski čevelj TECNUS, ki je bil narejen z dvojnim vbrizgavanjem plastike in je bila tehnologija temelj nadalnjega razvoja. Danes je Tecnica vodilna na področju izdelave smučarskih čevljev, njihovi najprepoznavnejši model v tekmovalnem razredu je DIABLO.

Tom Tailor zagotavlja zapeljivost ter privlačnost povsem naravno in vsakdanje, je blagovna znamka moških, ženskih in otroških oblačil. Namenjena je tistim, ki cenijo modo, a niso modna žrtev dragih blagovnih znamk, ampak kupujejo oblačila, v katerih se počutijo udobno in sproščeno. Tom Tailor, nemška blagovna znamka, je bila ustavljena leta 1962 v Hamburgu, zdaj je v 80 državah sveta, najdemo pa jo lahko v 45.000 trgovinah. Družino Tom Tailor predstavlja več različnih kolekcij: Tom Tailor Sportswear je ustvarjena za mladega, športnega moškega, čigar moto je, da je treba delati, da živiš, in ne živeti, da delaš; Tom Tailor Man izbirajo zreli moški, ki ljubijo kakovost in udobnost; Tom Tailor Woman je pisan na kožo mladi, kozmopolitski in neodvisni ženski; tudi na naše najmlajše niso pozabili, njim je namenjena kolekcija Tom Tailor Junior; Tom Tailor modni dodatki pa je kolekcija, ki zajema torbe, športno kolekcijo, čevlje, usnjene izdelke, parfume, nogavice, nakit, očala, pasove, perilo, ure, kolekcijo za kopanje.

Tom Tailor v Nemčiji že slovi po sponzoriranju vrhunskih športnikov, ta sloves pa poskušamo prenesti tudi v naš prostor. Sportina Group je z blagovno znamko Tom Tailor uradna modna opremljevalka slovenske nogometne reprezentance.

Vero Moda je urbana moda, ki je namenjena edinstvenim in svobodomiselnim dekletom. Ženska, ki se oblači v oblačila blagovne znamke Vero Moda, je modno ozaveščena in rada kombinira oblačila v svoj enkratni slog. Svoj videz prilagaja razpoloženju in različnim priložnostim. Za dekle Vero Moda sta pomembna tako kariera kot družina. Rada ima prave modne kose ob pravem času na pravem kraju. Zato pri Vero Modi upoštevajo urbano ženskost, urbani džins in urbano lagodje, ko ustvarjajo kolekcije. Tudi ta blagovna znamka spada v skupino Bestseller, ki je že po vsem svetu.

Italijanski proizvajalec nogavic se je odličil, da vse svoje nogavice naredi po principu »narava je naš vzor« Celotna filozofija izhaja iz tega, da smo ljudje včasih po zemlji hodili bosi, nato pa si zaradi zaščite začeli obuvati razna obuvala. Ker pa ta včasih niso bila prijetna, smo si natikali debelejše nogavice, da bi noge zaščitili. Pa smo jih res? Ne, ker nam je bilo v debelejših nogavicah bolj vroče. Zato je proizvajalec ustvaril nogavico, ki ustvari v obutvi »klimo bose noge« ki je suha, prožna, prezračena in posledično brez žuljev. Prav tako proizvajajo tudi oblačila za šport in prosti čas X-BIONIC, ki je pri nas poznano bolj po smučarskem perilu in tekaških oblačilih.

Blagovna znamka prihaja iz Švedske in se pri nas predstavi prvič leta 2008. Izdelujejo oblačila za šport in prosti čas. Njihova filozofija je narediti izdelek ki je lahek in udoben za nošenje in hkradi moden.